Počítačový kurz Microsoft 365 pre riadiacich pracovníkov - Žilina
Kurz oboznámi riadiacich pracovníkov s ponukou cloudových služieb Microsoft 365, s aplikáciami, ktoré táto služba obsahuje a poskytne im základnú predstavu o tom, ako by mohli jednotlivé aplikácie využiť pre tímovú spoluprácu vo svojom podniku:
» ako využiť cloud pre zdieľanie súborov a služieb
» ako informovať veľký počet zamestnancov alebo len vybraných členov tímu
» ako vyhodnocovať riziká spojené s cloudom
Možnosti tímovej spolupráce sú prezentované na vybraných aplikáciách služby: » Teams » Groups » Planner » SharePoint » OneDrive » Outlook
PREDSTAVENIE SLUŽBY MICROSOFT 365
- Čo je to cloud a čo sú cloudové služby
- Aký je princíp služby M365
- Kto pristupuje k službe M365 v spoločnosti
- Administrátor - správca kolekcie lokalít
- Vlastník lokality (super user, kľúčový užívateľ)
- Užívateľ (člen tímu, návštevník lokality) - Ako sa prihlásim k svojmu M365 účtu
- Popis prostredia
- Vysvetlenie významu základných aplikácií
- Porovnanie aplikácií balíka M365 s ich webovými variantami (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Zdieľanie firemných údajov v cloude
- Možnosti zdieľania v podniku aj mimo neho
- Bezpečnosť zdieľania informácií
- Správa firemných súborov, ich zdieľanie a synchronizácia v cloudovom prostredí
- OneDrive (úložisko firemných súborov)
- Služba OneDrive pre firmy
- Rozdiel medzi OneDrive a OneDrive for Bussiness
- Práca so súborom uloženým v cloude
- Ako funguje synchronizácia údajov do cloudu
SHAREPOINT ONLINE
- SharePoint vs. OneDrive
- Možnosti SharePointu a jeho webové rozhranie
- SharePoint – firemný intranet
- Weby, stránky
- Tvorba obsahu pre členov tímu i pre zvýšenie informovanosti zamestnancov o dianí vo firme
- Vytvorenie knižnice dokumentov (práca s adresármi)
APLIKÁCIA TEAMS
- Vytvorenie a správa tímu v aplikácií Teams
- Organizácia práce pomocou aplikácie Teams
- Konverzácia v tíme
- Ukladanie súborov na tímový web
PLANNER
- Plánovanie úloh
- Vytvorenie nového plánu
- Pridanie ľudí k plánu
- Priradenie zdrojov k úlohám
OUTLOOK
- Skupiny v M365
- vytvorenie novej skupiny
- nastavenie členov skupiny
- kalendár skupiny - Zdieľanie kalendárov, úloh a kontaktov
PREHĽAD ĎALŠÍCH APLIKÁCIÍ OFFICE ONLINE
- Viva – firemná platforma na zvýšenie angažovanosti zamestnancov produktivity
- Viva Engage. Viva Connections, Viva Insight, Viva Learning, Viva Goals OneNote – poznámky a ich synchronizácia
- Forms- tvorba formulárov a dotazníkov
- Power Automat – automatizácie práce v M365
- Microsot Loop - platforma na spoluprácu